close

在FB上看到一段疑似棄狗的片段 http://www.youtube.com/watch?v=5P6836SM04Y

睇完之後覺得心酸,隔天看到蘋果日報話這個車主伍先生其實是一位好好人,而狗狗確實係一名流浪狗叫小白

流浪狗小白  

狗係一種很單純嘅動物,只要你對佢有關心有愛,佢就會有一定嘅回應~

我站在狗狗的角度,有個人經常黎俾野我食,俾水我飲,幫我戴上狗帶,放一張毛毯俾我

無論地方係街上還是屋內,我都認為呢個係我嘅主人

報紙上“流浪狗”嘅定義,唔係只係訓街就係流浪狗嘛?咁我都可以將狗狗養係街度啦

唔駛打針,唔駛攞狗牌,唔駛有任何責任,有病唔駛睇醫生,自生自滅,一句“自來狗”就搞掂晒?

大家急於証明小白係流浪狗,而伍先生係好人的話,咁如果聽日因為漁護處知道佢係流浪狗,黎捉左佢咁點算?

小白依賴痴住嘅唔係架車,而係因為架車同伍生嘅聯系,佢知道佢係架車隔離等,就會等到你,先會痴住架車

佢追住嘅係你,而唔係架車,佢期望係你可以帶佢走,而唔係掉低佢,因為你對佢嘅施捨,佢已經認定你做主人

話說有一個男人,佢係街上見到一個女人無家可歸,佢對個女人無比關愛,叫佢去屋企住,俾埋鎖匙俾埋床佢訓

又送飯又送介指俾個女人,個女人一心以為個男人係愛佢,所以佢都一心一意對佢,認定佢為生命的唯一

每日出門目送他,每天等著他⋯⋯⋯⋯

有一日有人發現已婚的男人,原來金屋藏嬌,呢個男人居然話係可憐佢,其實對佢一啲感情都無⋯⋯⋯⋯

既然你俾唔到任何野佢,點解你要令人誤會,點解要令人有奢想,點解?

概然係咁,寧願你當初對佢不睬不理,好過人地對你一心一意,你再一腳踢開人⋯⋯⋯⋯

 

arrow
arrow
    文章標籤
    流浪狗
    全站熱搜

    |*-Gucci_囝囝-*| 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()